Hello!

Tudom többször volt már hasonló kérdésem, de most ismét előjött ez a
probléma, hogy nem nagyon van internet elérés!

A hálózat így áll össze: Win Server 2003 + AD

                                   ISA 2006 tűzfal

                                   A hálózatban lévő gépek száma: 62, ebből
diák gép 43 + laptopok (amik néha vannak neten)

                                   6Mbit/s - s internet elérés (Pantel
szolgáltatónál)

Azt szeretném elérni, hogy a tanári gépeken (19db) mindig legyen normális
internet elérése, míg a diák gépek csak korlátozottan érjék el a netet.
Tehát ha használják, az internetet ne foglalja le a sávszélességet teljesen,
s csak megadott oldalakat érjenek el, másokat nem (pl. google.com,
startlap.hu, index.hu, origo.hu stb., tehát csak bizonyos oldalakat tudjanak
elérni, mást ne!).

Erre kérnék ötleteket, példákat, hogy hogyan lehetne mindezt megtenni, mert
így hogy minden diák netezget össze vissza, így nagyon belassul az internet
elérés, és ebből már voltak gondjaink. ISA-ban nem vagyok otthon, amit
beállítottam (alapbeállítások), azt is netről szedegettem össze.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Maradok Tisztelettel: Gyetvay Gábor

                               +36-20/9208-119