Tisztelt Lista!
Szeretném megkérdezni , hogy tudná valaki milyen módon lehet az Imi programot
újratelepíttetni? Az imit használó gépünk teljesen bekrepált , de szerencsére
sikerült az adatokat lementeni róla. Lenne egy új gép erre a célra, telepítve,
driverezve de nem érek el senkit. Van egy papírom amelyen szerepel három név,
telefonszám, e-mail cím. A telefonokat naphosszat hívtam , nem veszik fel. Az
e-mailre küldtem levelet, amelyet 1 hét után visszakaptam pedig két helyről is
elküldtem tehát remélem nem nálam van a hiba.
"gyorgyi.olaj...@bud.ahh.gov.hu
>: Host or domain name not found. Name service
    error for name=bud.ahh.gov.hu type=MX: Host not found, try again"
Valakinek volna esetleg tapasztalata, ötlete, hogy mit lehet csinálni , hogyan
lehet valakit elérni? Sajnos a gazdaságin már a fejemet akarják, hogy miert nem
tudnak dolgozni, miért nincs újratelepítve a gép.
Előre is megköszönve a segítséget,
BDani