Ha jól hiszem, Kelemen Mihály írta az alábbiakat:

> Kolléganőnek megmondani, hogy ez "elavult" web-technika.   Használjun
> :-)

Pont ezt akartam írni én is, hogy azt hittem, hogy ez már teljesen
kiment a divatból és senki se használja. :)

Viszont ha már írok a múltkor is segítettetek itt és nagyon okos dolgokat
mondtatok nekem php-ből, megint van egy kérdésem.

Van egy oldalam, ahol diákok beléphetnek user/pass segítségével.
Firefoxból teljesen jól működik, viszont az egyik gyerek panaszkodott,
hogy a személyes oldalait nem tudja elérni explorerrel, és tényleg.
Ha beírja a loginját/jelszavát és ráklikkel a submit gombra, akkor jó,
de ha beírja a loginját/jelszavát és megnyomja az entert, akkor nem.
Firefoxszal így is-úgy is működik. Én ilyet még nem láttem, el se
tudom képzelni, mit ronthattam el. Látott már valaki ilyet?

(PS: Természetesen semmi javascript, onClick() stb. trükk nincs...)

A form ilyesmi:

<form method="post">
Azonosító (login név)
<select name="login">
<option></option>
<option>14cba</option>
<option>14cbbd</option>
<option>14cxy...</option>
</select>
Jelszó
<input type="password" name="passwd">
<input type="submit" name="muvelet" value="Login">
</form>

--
PTG
Jesus is my POSTMASTER GENERAL ...