Hello!

Nagyon nem tartom szerencsesnek, ha egy vizsgafeladat megoldasa kozben
elsosorban az idovel kell megkuzdeni, nem pedig a feladattal. Arra
nevel, hogy a rohanjunk, nem pedig a preciz pontos vegrehajtasra.
Didaktikai es nevelestani szempontbol erosen kifogasolhato. A
feladatokat osszeallitok pedagogiai szakertelme minimum kerdojeles.
Persze ha a cel az volt...., akkor nem szoltam. De ez mar egy masik
lista temaja es elnezest!

--

Üdv:
Boldog Ferenc