Azért ezt túlzás az OKÉV nyakába varrni...
A megoldások mintaként 1, a szoftverlistán szereplő formátumban
jelennek meg. Az emelt szint programozása, ha jól emlékszem, most
C++-ban.
Megjelenhetne Linuxos verziókban is, hiszen akik azon tanulnak,
tanítanak, azt tudják legkönnyebben kezelni. Nem szabad az OKÉV-nek
egyik verziót sem előnyben részesíteni a másikkal szemben.
Ha belegondoltok, haszna is lehet: ha dolgozatfeladatnak adod fel, a
diák is nehezebben tudja beadni a központi megoldást saját munkaként.

Nem tudom, ki hogy van vele, én eddig meg sem néztem a megoldásokat.
Mert nem az alapján kell javítani. Emelt szintet is javítottam, ott is
csak a kiterjesztésekig jutottam. De a dolgozatok között volt O2k7,
O2k3, Open Office (Xp-n és Sulixen) C++, GCC, Delphi, Pascal, és
besegítettem C# és VB-be is. Régen rossz, ha a megoldás alapján akarja
valaki eldönteni, hogy a vizsgázó megoldása jó-e.

SzTZs