Hello!

Adva van egy mobilszolgaltatotol vasarolt internet eleres. Ket gepen
kiprobalva az egyik gepen rendben mukodik nincs gond. A masikon is jon
minden, kiveve egy bizonyos oldalt. Sajnos pont ez az oldal kellene a
tulajnak, mert ezen kellene dolgoznia. Egy Jomla alapu website
egyebkent.
Probaltam tobb bongeszovel, probaltam a frissitest, a cache uritest.
Megneztem a host allomanyt, csinaltam viruskeresest, vartam egy napot,
semmi eredmeny. Probaltam IP cimmel, probaltam a DNS szervereket fixen
megadva, szinten semmi. 404-es hibaval eldobja.
A weboldal nem jelenitheto meg. Felhivtuk a webhostot szolgaltatot, a
mobil internet szolgaltatot, semmi eredmeny, naluk rendben. Valoban,
barhonnan, barmikor elerheto az adott oldal, csak arrol az egyetlenegy
geprol nem, noha ugyanarrol az USB-s mobilkapcsolatrol probalom.

Mit nezzek meg meg? Ujratelepites ha lehet kerulendo. Mindket gepen XP van.

--

Üdv:
Boldog Ferenc