Most álltam neki átrakni a winNT4-ről 2008-asra a rendszert... de egyenlőre nem
tudom, hogy mit tegyek, mert az nt-vel sincs semmi bajunk... szóval lehet, hogy
nem is kellene átállni... de azért 8 éve üzemelő rendszert lehet, hogy nem
kellene tovább erőltetni... Mindenesetre engem is érdekelne mások véleménye a
2008-ról, az átállásról... és a szőke lányokról... :))
  Nincs valakinek valami használható leírása hogy milyen lépésekből állna egy
átállás W2K3-ról W2K8-ra

  Az elv az lenne, hogy felrakok egy 2008-at majd átveszem a tartományi
szerepköröket , átpakolom a home könyvtárakat, majd kiléptetem a régi szervert.

  Legalább is eddigi olvasatban én így raktam össze.

  Valami gyakorlati howto kellene elsősorban.