Hi,

Küzben azért megtalálta, a megoldást, csak a szokás 6alma ugyebér :)

>szvsz a ServerManagerben, a Szolgaltatasoknal kattints ra es ott megtalalsz
>mindent (mikor kijott a Vista SP1, az MS kiakolbolitotta a regi eszkozoket,
>pl. gpmc.msc, stb.).

Na erre gyanakodtam én is, mármint, hogy a dcpromo elrendezi , de eddig
mindig valami miatt kimaradt az ilyen átállás az életemből.

>A szerepkorok atvetelet meg majd a depromotalaskor megbeszelik a szerverek.

Mas, feltetted a magyar MUI-t?

Felraktam, nincs vele gondom. Én MUI-val XP alatt szívtam, pl
csoportházirendben megadott nyelvet nem húzta be teljesen.
Kellemes volt amikor az XP fele magyar fele angol :)

Üdv Hofi