-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Hoffman Péter
Sent: Monday, July 13, 2009 9:46 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: RE: W2K8 standard

> A dcdiag-ban 2 hibaüzenet van:
>
> 1. NSecDesc  nem rendelkezik hozzáféréssel a névhasználati környezethez.
> 2. illetve a System Log a nyomtatókért sikít.
>
> Gondolom az első az ami problémás.
> A részletes log:
>   Teszt indˇt sa: NCSecDesc
>          Hiba t”rt‚nt: NT AUTHORITY\VµLLALATI TARTOMµNYVEZRLŠK
>   nem rendelkezik
>            Replicating Directory Changes In Filtered Set
>          hozz f‚r‚ssel a n‚vhaszn lati k”rnyezethez:
Ez _szerintem_ ignoralhato...

> Illetve látom, hogy a :
> Active Directory Sites and Services
> / Default- First-Site-Name / Servers ben ott a
> régi szerver.
>
> Vajon innen jobbgomb törléssel kidobhatom?
A modjat nem tudom, hogy hogyan, de szvsz valahogy hajitsd ki, mert ha ott van,
akkor a regi tartomanyvezerlo meg mindig GC-nek minosul (legalabb is, ebben az
esetben oda sorolodik) es feladata tobbek kozt az "Egyszerű felhasználónevek
hitelesítése", azaz az olyan UPN feloldasa, amirol a hitelesito
tartomanyvezerlonek nincs tudomasa. (Es raadasul replikacioban venne reszt.)
(Lehet, hogy ha kidobod, akkor nem is fogja reklamalni a fentieket?)

> Ez szerintem rendben van.
ok (nem baj, hogy felmerult, legalabb most szo volt rola egy kicsit bovebben)

Udv, AZ

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4237 (20090712)