Ãœdv!

> El fognak azok futni...

Bízom benne. Elég bajom lesz a felhasználókkal, akik megszokták az
Office2003-at és most váltaniuk kell...

> Igen, de vigyázz, Accessből semmiképpen ne tedd fel mindkettőt.

Értem, köszönöm a tippet. Access-t nem is kell az irodán használni,
egyiket sem...

> Nem. Van ezekhez egy registry kulcs, amelyek használatával nem akarja újra
> konfigurálni magát, ha legutóbb nem azt a változatot indítottad. Valaha nekem
> segítettek vele a listán, de végül megoldottam máshogy, így nem maradt meg, de
> az archívumban megtalálhatod.

Értem, rékeresek majd. Ez is nagy segítség, hogy itt találom és hoyg
kell a regedti...

> +1. Szerintem soha nem tanulják meg a 2007 használatát, ha megtalálják a régi,
> megszokott verziót is.

Nem is akarom hogy megtanulják, nem én akarom hogy 2007 legyen rajta
hanem a fenntartótól jött parancs.

--
Dorozsmai Károly