Tisztelt lista!

Elkövettem ma egy súlyos hibát:

Van két szerverem: mindkettő win2k3. Az egyiken exchange, Active Directory,
weblap, stb... A másik fileszerver, stb.... Egymás mellé rendelt
tartományvezérlők. Az egyiken( a korábban telepítetten, amelyik az első számú
tartományvezérlő), rosszul sikerült egy telepítés, ezért a rendszer partíciót
visszaállítottam egy pár órával korábbi verzióra(na, ezt nem kellett volna).
Azóta a tartomány nem replikálódik egyikről a másikra, mivel a másikon egy
frissebb verzó található érthető módon. Az eseménynapló azóta tele 1030, 1006,
8231 stb hibával. Úgy néz ki, az Active Directory megsérült. Sajnos a neten
eddig nem találtam megoldást, ami használna.

Minden javaslatot, ötletet szívesen fogadok!

Üdv: Mohácsi Tamás