Jó jó igazatok van, nagyon sokat kérdezek, de inkább, mint butaságot
csináljak.

Nem értem mi a bajotok a ghostolással! 8 perc alatt újra húzható a szerver
vele, nem kell görcsölni dhcp, activedirectory, dns, tűzfal, exchange
stb-vel! Egyszer már újraghostoltam a rendszert és működött, de most csak a
levelezésben van galiba!

Tökéletesen megy a belső hálózat, dhcp, jogok, épületen belül oda-vissza a
levelezés!

Csak annyi a baj, h. valami szívat! Nem akarnak bejönni a levelek, kifelé
viszont mennek (3-4 sec múlva meg is kapják).

A szerverre küldött levelek kinti fiókba így pattannak vissza:

This is a warning message only. Your message remains in the server queue,
the server will try to send it again. You should not try to resend your
message now.
Figyelmeztetés! Levelét nem lehetett azonnal kézbesíteni. A szerver 5 napon
keresztül folyamatosan óránként megkísérli az újrakézbesítést, addig kérjük
a levelet ne adja fel újra.

Message delivery to 'x...@xxx.sulinet.hu' delayed
SMTP module(domain [xxx.xxx.xxx.xxx]) reports:
 No SMTP prompt at the host

az xxx azért van, mert nem akarok reklámot!

Üdv:
NZS