Hello!
Ugy nez ki, hogy dual portos routerunk behalt.
Mar regota itt fekszik nalam egy mikrotik router, gondoltam beizzittom.
Ami sikerult:
Load balacing: Ok.
Mindket wan port kivulrol pingelheto.
ami nem jo:
A portforwarding viszont csak az egyik wan porton mukodik.
Egeszen pontosan ez a szabaly nem mukodik:
/ip firewall nat add chain=dstnat dst-address=195.199.144.123 protocol=tcp dst-
port=80 \
    action=dst-nat to-addresses=10.1.1.156 to-ports=80

Egy XAMPP login ablaknak kene elougornia.
Ez viszont mukodik:

/ip firewall nat add chain=dstnat dst-address=91.83.43.76 protocol=tcp dst-
port=80 \
    action=dst-nat to-addresses=10.1.1.156 to-ports=80

A tuzfal connection fulen latszodik, hogy a keres megerkezik, de nincs valasz.
Ha port scannelem a fenti cimet, akkor a 21-es port valaszol csak, ami erdekes,
mert csak a 80-as portot szerettem volna megnyitni eddig.

Otlet?

Tisztelettel:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514