Engem a felugralo izemizek mindeg idegesitettek - de a szintaxis kiemelest
jonak tartom...
Nekem az elozo ubuntunal az NVU-Kompozer bugossaga zavart gyakorlatilag
hasznalhatatlan volt - szerencsere az uj 904 ubuntun mar jo. Azota ismet
NVU-Kompozer-t hasznalunk - az erettsegin emiatt a Seamonkey
webszerkesztojet hasznaltuk atmenetileg.
Node egyszer en is megneznem azt a felugrot... engem is erdekelne a dolog,
ha valaki tud olyat.