Szia!

Nálunk Linksys WAP2000 AP-k vannak fent egy hozzávaló PoE-s switch hajtja
meg őket.
10 darabot tettünk fel a 3 szintre és plusz egyet a tesi részre. Teljesen
jó a vétel velük, a másodikon a földszintiekre is lehet csatlakozni 40-45%
jelerőség mellett egy noteszgéppel (Asus 1000H - Ubuntu párossal történtek
a tesztek). Sajnos nem tudja csak a b/g-t.
Többet azért tettünk fel, hogy több eszköz több AP-t tudjon elérni, ne
duguljon be, ha kevés lenne.

A rendszer hátránya, hogy kicsit magasabb az ára és a Microsoft 2003
szerverünk nem nagyon szereti Radiuson keresztül a hitelesítést elintézni
még. Ezt most konfigolják akik építették a rendszert.
Ha a Radius menni fog, én teljesen jó rendszernek tartom csak az "n"-t
hiányolom picit.

Üdv KT

http://www.nyirszikszi.hu