Hello!
> Nem működött a névfeloldás.
> Akkor én igazából semmit sem tudok tenni.
Hat, nem igazan.
Amit tehetsz, hogy az adott pillanatban megprobalod kideriteni, hogy melyik dns
szerver a ludas.
Ezt ugy teheted meg, hogy mas dns szervereket is kiprobalsz.
opendns szerverek, mas szolgaltatok szerverei (persze amelyik valaszol is
neked.
Ha ide irsz az adott pillanatban a listara, akkor ha gep elott vagyok minimum 3
szolgaltato dns szerveret en is le tudom ellenorizni.
De itt a listan biztosan sok szolgaltatot hasznalunk.
Ha meg van a bunos, akkor ha a sajat szolgaltatod, lehet kiabalni.
Ha nem, akkor gaz...

Tisztelettel:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514