> Szvsz ez azt jelenti, hogy ha nem pályázol adminszoftverre, akkor
> kérsz egy ellenőrzést, amin kiderülhet, hogy amit használsz az nem
> fogadható el és fizethet a fenntartó saját zsebből... (Ma már
egész
> komoly összegeket kérnek el a hóeltakarítás elmulasztása miatt is.
> Ezért nem tudom, mennyit számolnak fel.)
Ez egy jo kerdes.
Am!
1.Tudtommal adminisztracios szoftvert hasznalni nem kotelezo.
Vagy ha igen melyik jogszabaly, vagy rendelet irja elo?
2.Eddig az informatikai normativabol kotelezo volt kolteni adminisztracios
szoftverre, de csak es kizarolag akkreditalt szoftverre lehetett kolteni.
Ez eddig sem zarta ki azt, hogy valaki mast hasznaljon csak nem lehetett
normativabol finanszirozni.
3. Eddig sem kellett hasznalni egyetlen adminisztracios szoftvert sem.
(Csak a normativabol kotelezoen fizetni)

Igy mi is tiltja vagy mi koveteli meg, hogy adminisztracios szoftverkent
mit is hasznaljunk, illetve kell hasznalnunk?