From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zoltán Reményi
Sent: Thursday, September 03, 2009 8:32 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: Win 2K3 Replikacios hiba

Az említett 60 napot mindegyik gép kikapcsolva töltötte, így mindegyikre igaz,
hogy több, mint 60 napja végzett utoljára replikációt.

A rendszer által javasolt felhasználói beavatkozásokról:
- Ebből az elsőt egyelőre elvetném.
- A másodikat kiadva van olyan szerver amire lefut hubátlanul, és van olyan,
amelyiknél hibát ad. :( És nem oldotta meg a problémámat. Itt próbálkoztam
repadmin /syncall kiadással is, de ez is vegyes eredménnyel futott.
- A harmadikkal az a probléma, hogy az említett kulcs nem is létezik, így nekem
nem sikerült azt eltávolítani.

Az összes szervert újraindítottam a repadmin-os próbálkozásaim után.
Ennek eredményéről holnap tudok majd beszámolni, mert nem vártam már meg az
elindulásokat, távolról ezek a gépek pedig nem elérhetők.

Ha esetleg újabb ötletek lennének, próbálkoznék azokkal is.

Kösz:

--
Reményi Zoltán
remenyi.zol...@gmail.com