Szia!

Nem notival hanem asztalival jártam így. Amint elkezdte a gép betölteni
a merevlemez és raid meghajtókat azonnal beállt, kékhalál.

Sata ACHI ( remélem nem cseréltem fel betűket ) kikapcs, vagy elegánsabb
talán beletolni a telepítőbe a SATA driver és úgy felmegy rögtön ( ha
ilyen jellegű a baj ).

Norbi