Sziasztok!

  A Kaspersky nálunk is szóbajött a mostani megújításunkkor. Erre a
lengyel testvériskolánk hívta fel a figyelmet, mivel ott hasonlóan
VB-hez, de annál is olcsóbban kb 150 euróért kínáltak iskoláknak
korlátlan felhasználószámú liszenszeket. Az "anyagi nyomás" itthon a VB
lett volna a befutó, végül szerencsére maradtunk az AVG-nél. Nodon az
előző hosszabbítás idején gondolkoztunk, különösebb indok nélkül csak
divatból meg mi lenne ha... Utána amikor a trial az uninstallra csak
inaktiválta magát, na az kiverte a biztit. Tekintve, hogy az AVG remote
uninstallt is kínál. Nálunk az új 8-as AVG-vel szintén az
erőforrásigénnyel volt gondunk, illetve nem is azzal mert nem terhelte a
gépet, de a napi keresés nem futott túl gyorsan, összehasonlítva a
7.5-el.  Kb. egy hónapja megkaptuk az AVG9 bétáját. (Szerintem kérjétek
el, gondolom a biznisz reményében odaadják) Ez kb 5-8x gyorsabban (nem
vicc) fut. Ami volt másfél óra, az most 12-15 perc. Ez nem rossz
tekintve a gyári infót, hogy "akár 9x-es" sebességnövekedést írtak. A
sebesség összefüggésben lehet azzal is, amit pár hete olvastam, hogy a
Microsoft szintén az ő webforgalom szűrőjüket építi be a termékeibe.
Gondolom, hogy valami technológiai információért cserébe történhetett a
dolog, ez az oka a hirtelen fejlődésnek. Csak azért gyanakszom, mert
legutóbb akkor ugrottak ilyen nagyot a többmagos prociknál, amikor az
Intel lett tulajdonosuk. De már csak ilyen a világ.

Üdv!
 anti

2009.09.18. 7:07 keltezéssel, Mohacsi MT. Tamas írta:
> Helló!
>
> Mi az F-Secure-t cseréltük le a Kaspersky-re. Zongorázni lehet a különbséget!
> Tapasztalataim szerint egy sima celeronon 1.7GHz, 512MB RAM gépen is elmegy.
> Ha csak 256MB RAM van a gépekben, akkor bizony kevés lehet.  Nagyon jól
> skálázható: a modulokat tetszés szerint választhatod telepítés közben, akár
> csak önállóan a vírusvédelmet is telepítheted. Azokra a gépeinkre, amiben
> csak 256MB RAM van, sajna mi is a NOD-ot vettük meg. A 3-as Business edition
> elég szépen megy rajtuk. A 2.7-es eléggé felejtős manapság.
> [...]
A(z) kimenő üzenetben nem található vírus.

Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
Verzió: 9.0.656 / Vírus adatbázis: 270.13.102/2377 - Kiadás dátuma: 09/16/09
19:49:00