Üdv!

> Én se, de én is csináltam már lapot, ahol megadtam az iframe méretét, amit
> minden nrmális böngésző meg is jelenített, az IE meg egy görgethető keskeny
> csíkot csinált belőle a lap felső részén... <flame>Úúúúúútálom az
> IE-t!</flame>

Hja, én az Opera-t szeretem aztán mindenki azt használ amit szeret...
A kérdés inkább az volt, most akkor hibás az eredetileg leírt kódrész
vagy mifene... Ezekszerint -- ez lenet a szummázat -- nem szabálytalan
(lásd W3 lap) de a STYLE megoldás inkább támogatott

Kellemes hétvégét mindenkinek...

--
Dorozsmai Károly