Szia!

Én a helyedben csinálnék egy form-ot ahova a rendelő beírja a nevét(sima
text-input) és tantárgyanként legördülő menüből lehetne a könyveket
választani, mmint tantárgyanként különszeded a csak oda való könyveket
és egyszerűbb lesz a user élete. Írtad hogy local szerver, akkor egy jól
átgondolt feldolgozó scriptel(sima php-s oldal csak nem perl meg
ilyesmik) sec-perc alatt elküldheted magadnak emailben a mail fv-el, DE
mentheted az egészet mysql-be is és akkor userenként is és tárgyanként
is tudsz magadnak csinálni egy szép átlátható listázást. Az egész kb egy
órás meló....

Üdv, Alaksza Balázs