>méréssel
>állították,
>Az nagyon erdekes, mert most beszeltem egy olyannal, aki kezdetektol a
>sulinettel foglalkozo jelenleg t csoport szineiben futkoso emberke es azt
>mondja soha nem volt elerheto, a fentebb mar emlitett okokbol kifolyolag...

Én már a magentás cégnél semmin sem csodálkozom :) Nálunk anno (még az
általam említett eset előtt, olyan 2005 körül) a szervizes emberkének is az
volt az első dolga, hogy felkúszott a tesztszerverre. Azóta már valami kis
kézi kütyüvel rohangálnak, azért nem a modemen keresztül nézi a vonalat.
Lehet majd ha időm engedi, kipróbálom errefelé hogy működnek ebből a
szempontból mostanában a sulinetes vonalak.

Zsolt