Fogadni, tudsz hangpostába is. Legalábbis a Pannonál és a Vodánál.
Fizetned akkor kell, ha végponton akarsz fogadni (mobil készülékkel)
vagy küldeni akarsz. De küldésnél a pannonnál csak egy "flag" volt és
nem kérnek díjat csak percdíj, amit elhasználsz. Viszont az általad
említett készülékek önmagukban (számítógép nélkül) nem alkalmasak a
faxolásra. A Nokia 9000 önmagában tud küldeni fogadni. Persze szkenner
nincs benne, szóval csak azt, amit begépeltél, illetve láthatod rajta a
megkapott faxokat.

Üdv!

 anti

2009.10.08. 13:43 keltezéssel, Pirity Tamás Gábor írta:

> Nagyon sokféle típus tud faxot is küldeni/fogadni. Nekem kétféle
> siemensem volt és mindkettővel faxoltam néha. A mostani motorolámmal is
> lehet azt hiszem, de még nem próbáltam. A telefon műszaki leírásában,
> kézikönyvében szerintem utána lehet nézni. Viszont.
>
> Úgy tudom, a mobilszolgáltatónál elvileg elő kell fizetni az fax/adathívás
> szolgáltatásra is. (A bejövő faxok nálam a hangpostafiókomban landolnak,
> interneten meg tudom nézni, le tudom tölteni őket -- ez V betűs szolgáltató.)

A(z) kimenő üzenetben nem található vírus.

Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
Verzió: 9.0.663 / Vírus adatbázis: 271.1.1/2422 - Kiadás dátuma: 10/08/09
08:39:00