Sziasztok!

Domain-es környezet van a sulinkban. A profilok egy fájlszerveren
vannak. Az osztályok diákjai osztályonként külön biztonságcsoportokba
vannak szedve, tehát elméletileg mindenkinek ugyanazok a beállításai.
Bejelentkezéskor a profilt le kéne töltse a szerverről, majd a munka
végeztével mindent vissza kéne írjon oda, a helyi gépről pedig mindent
törölnie kéne.
Ez általában jól működik. Viszont (gyakorisági sorrendben):
- néha nem töröl a helyi gépről profilt
- néha nem tölti le a profilt
- néha nem ír vissza profilt

A rendszert nem én raktam össze, viszont nekem kéne a hibát valahogy
kijavítgatnom. A kérdésem hogy hol keresgéljek. Jelenlegi legfontosabb
kérdés:
a profilok be nem töltődése. Gyakorlatilag mindent újragenerál a
kliensgép bejelentkezéskor, viszont rendes, mert felül sem írja a
szerveren.
Mit nézzek meg? (szerverek: win srv 2003, kliensek: win xp)

Üdv:
Előd