Üdvözlet!

idézek egy helpet 2. bekezdésbe van a lényeg:
"FIGYELEM!
A középfokú informatika vizsgák zavartalan lebonyolítása, a vizsgák
könnyebb megszervezése, valamint a későbbi reklamációk elkerülése
érdekében hangsúlyozottan ajánljuk, hogy az intézményben vizsgát
tevő valamennyi vizsgázóval töltessenek ki szoftverválasztásra
vonatkozó nyilatkozatot. A nyilatkozatok mintái az alábbi oldalakon
találhatók.

Az ajánlott nyilatkozatok mintáinak táblázataiban azon szoftverek
felsorolása található meg, amelyekkel az érettségi vizsga
feladatlapjai közel azonos feltételekkel (nehézség, időigény)
oldhatók meg. Természetesen a táblázatokból azokat a szoftvereket,
amelyek nem állnak rendelkezésre az intézményben, törölni kell!
Továbbá a lista a helyi lehetőségeknek megfelelően kibővíthető
olyan programokkal, amelyek funkcionalitásukban, kezelésükben a megadott
programokkal közel azonosak. A lista szűkítése és bővítése az
intézményvezető felelősségi körébe tartozik.
"

meg a link hogy honnan 2009 érettségi anyag:
http://www.oh.gov.hu/kozoktatas/aktualis-erettsegi/2009-evi-oktober-090921#41

info:

http://www.oh.gov.hu/letolt/okev/doc/ketszintu_erettsegi_2009okt/info_kozep_szoftvervalasztasiny_2009okt.rtf

Jelentkezéskor írtak alá ilyet a diákok,mert anélkül nem nagyon lehet
érettségizni.

Általában innentől kezdve vizsga-elnölki jogkör dönt, de ha van
eszük nem mennek el szóbelizni ha nagyon kekeckednek, mert akkor lesz egy
megszakított vizsgájuk és így bááármikor újraérettségizhetnek ha
jól tudom közép vagy emelt szinten, mert a vizsga nem lett befejezve.

remélem segítettem: itakacs