From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Gyetvay Gábor
Sent: Tuesday, November 24, 2009 10:59 AM
To: 'Techinfo'
Subject: inernet

Hello!

Egy olyan kérdésem lenne! Van egy internet elérésünk plusba! Szeretnék rátenni
egy Server gépet! Csak mivel dinamikus IP-t kap a gép! Mivel a T-com-os modem
után a telepítő cég rakott egy Router-t és ez a Router dinamikusan oszt ki
IP-címet a Servernek! Ez még nem is akkora probléma, csak mivel nem statikus az
IPcím, ezért kívülről nem tudom elérni! Mit tudok ebben az esetben tenni?
Megpróbáltam a Router-t kiszedni, de úgy meg nem tudok csatlakozni az
internethez, hiába van meg a felhasználó nevem, jelszavam, valamint a statikus
ip-címem, amire a router is rá van állítva!

Segítségeteket előre is köszönöm!

Maradok Tisztelettel: Gyetvay Gábor

                               +36-20/9208-119