Udv!

>Egyszerű még a diákoknak is. Jobbklikk, és futtatás más felhasználóként. A
>tanulói gépeken alakalmazott tanári jelszót megtudták valahonnan.
>Most ezért nem fogom 150 tanulói gépen megváltoztatni. Amúgy nem izgat a
>probléma, mert Novell hálózatom van.
>Az érintett gépekben pedig van Radixhoz hasonló kártya. Ez azt jelenti, hogy
>minden bekapcsoláskor visszaáll a lementett állapot,
>eltűnnek a diákok matatásai.
>A diákoknak kirakott gépeken a Radix kártya mellett, még ütemezett feladat is
>be van állítva, hogy 2 óránként újraindítja a gépet.
> [...]

Hja, h a diakok tudnak rendszergazda jogokkal buveszkedni, akkor meg gratulálok
már bocs...

Hja es szerinted novell halozat eseten nem para, h tudnak rendszergazda
jogokkal jatszadozni? Elnezest...

De akkor most, hogy van egy fél megoldás lehetne tovább lépni, és vnc,
teamviewer, stb is tiltani, mert ha logmeinig eljuitottak elfogank ide is, es
teamviewer pl szinten szepen dolgozik ilyen kornyezetben is...

Szoval bocs, de szerintem felmegoldasnak max jo...

Amugy meg ennyi erovel legkozelebb nem logmein telepitenek, haneme gyeb vmit,
aztan akkor meg azzal fogtok szivni, szoval hosszabb tavon meg midig a
rendszergazda jogok kornyeken kellene alkotni inkabb vmit.

Üdv: Pintér Tamás

Web: http://pintertamas-tudastar.spaces.live.com/
E-mail/MSN-WLM: pintertamas-tudastar[KUKAC]hotmail[PONT]com
Skype: pintertamas-tudastar