Molnar Peter írta:
Hello!
A 4550-as Ati kartyanak nem hiszem, hogy eleg lesz a 400W-os tap.
Ennek lehet utanna kellene nezni.
Köszönöm, ennek akkor utánanézek.
A 3 Gb-t ertem, de szerintem igy single channel modban fog mukodni.
Ellenben ha 4 GB-t veszel akkor dual channel modban fog.
Jogos! Akkor már csak az a kérdés, hogy 2 vagy 4 GB. Windows 7-nek nem lesz kevés a 2GB? (x86-on 1GB a min, de x64-en már 2GB a min) Igaz, ha figyelembe vesszük, hogy a Windows XP Prof-nek 128MB a javasolt min-a, akkor hajlok a 4GB felé.
Igaz, hogy nem lesz sokkal tobb memoriad 32 bites windows alatt, de 5 even belul lehet, hogy mar a 64 bit lesz a jobb.
Most még nem javasolod a 64 bites Windows 7-et? Miért? Mert ezen is gondolkodtam, hogy melyiket kellene megvenni, hajlok a 64 bites felé. Ebben az esetben azonban már indokolt lenne a 4GB RAM.

Amugy iskolai gepbe a kulon videokartyat nem nagyon tudom megindokolni, kiveve, ha olyan dolgokat tanitotok.
Azért gondoltam a külön VGA-t, mert attól félek, hogy a Windows 7 döcögne csak az integráltal. Véleményed szerint az "Asus M4A785TD-V EVO AM3 (Integrated ATI Radeon™ HD 4200 GPU)" elég még Win 7 esetén is, ha nem 3D-fejleszto"eszköz fut a gépen? És ebben az esetben viszont már elég lehet a 400W-os táp?

Üdvözlettel, Veres Sándor

--
Szegedi Szolgáltatási Középiskola és Szakiskola
Kossuth Zsuzsanna Egészségügyi és Könnyu"ipari Tagintézménye

munkah.tel.: 62-420-647 (109-es mellék)
e-mail: ver...@kossuthzs-szeged.sulinet.hu