> e szerint gondoltam eljárni, meg van egy magyar nyelvű is az ms
> tudásbázisában. Valaki csinált már ilyet? Mire kell figyelni?
> Szerepkörök átadva már az új szervernek, most már csak tényleg a
> levelező van hátra.
>
> http://www.msexchange.org/tutorials/Removing-First-Exchange-2003-Server-Part1.html

Ez alapján csináltam volna én is, de nálam már előtte volt egy kis
gubanc félig eltávolított public folderekkel.
Végül csak annyi lett, hogy átmigráltam minden postafiókot a 2007-re, és
miután 1 hétig úgy teszteltem a 2007-et, hogy lekapcsoltam a 2003-at, és
nem jött elő semmi gond, fogtam a 'hogyan távolítsuk el manuálisan az
exchange 2003 kiszolgálót az egész tartományból' (valami angol nyelvű
doksi, de ez a lényege). Kellett egy kis regedit, adsiedit, csökkentett
mód, de végül gond nélkül összejött.