Hello!
> > Sulinet-s switch osztja az ip cimeket.
> Nem inkább a router?
Szerintem nem, mivel a sulinet-es switch portjai konfiguralhatoak, s vedett
portokon es a belso halozati portokon mas cimeket oszt.
A router a switch elott van, s o mar nem tud arrol melyik portrol jott a keres.
Szoval szerintem a switch osztogat.
> Ezt így nem lehet. Az átjárónak egy alhálóban kell lennie a géppel.
Na ez az amit en sem ertek.
Allitolag a Cisco switchekben lehet ilyet beallitani. De minek, kerdem en, mi
ertelme lenne?
> Nincs másodlagos ip vagy átjáró is beállítva? ipconfig /all mit mond?
Amit fent irtam, semmi mas nincs benne.

> Központilag van állítgatva, minimálisan belenyúlhatsz (inkább a tűzfal
> szabályok módosítgathatók):
> https://halozatfelugyelet.sulinet.hu/portal
Ezt ismerem de itt max azt allithatom, hogy be vagy ki legyen kapcsolva a dhcp.
Tisztelettel:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
moln...@petersoft.hu