Hello!

Hanyas Wine és milyen Linux?

Javaslom a legfrissebb fejlesztői Wine-t kipróbálni. Van tároló,
ahonnan le lehet tölteni, egy megoldás, de nekem jobb szokott lenni
forrásból fordítani. Régebben írtam egy kis programot az aktuálisan
legfrissebb Wine telepítéséhez:

http://letolt.lacyc3.eu/update/wineinstaller/wine_installer.sh

A program közel sem tökéletes és néha gondolkodni szeretne a
felhasználó helyett, de remélem megbocsátható annak a képében hogy az
egyik első, nagyobb szabású saját programom. Ubuntu-ra és Debian-ra
van kihegyezve 7.04-től 9.04-ig, Karmic-ra még nincs felkészítve,
illetve pampoghat dolgok miatt, de úgyis kiírja mi baja van.

Sok sikert!

--
Üdvözlettel,
Takács László