From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Pinter Tamas
Sent: Friday, December 11, 2009 10:49 AM
To: Sulinet TechInfo
Subject: RE: windows7 aktiválása

Udv!

> A Windows 7 alapból feltesz egy 100 megás rendszerpartíciót, amit
> elrejt, majd egy másik primary, amit mi C-nek látunk.
> Hogyan tudjuk ezt klónozni? Külön-külön a 2 partíciót és ugyanúgy vissza?
> Az egész lemezt nem szeretném mert van rajta más oprendszer és adat,
> így túl nagy lenne az image.
> Ki hogyan imidszeli?

Nem feltetlencsinalja a 100megas particiot... Ki lehet kuszoboni, ha
megcsinalod a particokat te ugy, h a vinyon ne legyen hely, ahol jatszik,
akkor nem csinal kuon 100megasat es siman egy particiot lehet ghostolni
mar...

  _____

Üdv: Pintér Tamás

Web: http://pintertamas-tudastar.spaces.live.com/
E-mail/MSN-WLM: pintertamas-tudastar[KUKAC]hotmail[PONT]com
Skype: pintertamas-tudastar

  _____

Új Windows 7: Keresse meg a megfelelő számítógépet. További információ.
<http://windows.microsoft.com/shop>