Helló!
Már itthon vagyok, így nem tudom kipróbálni, hogy a kliensek
belépésekor mi lesz a helyzet, de majd holnap. Amit állítottam, az
az utolsó rész, engedélyeztem a könyvtár listázást. Ennek az lett
az eredménye, hogy a http://10.1.1.2:8530/selfupdate/ címen már
látszottak a mappák és tartalmuk (AU és WSUS3)
Holnap be tudok számolni az eredményről.
Köszi az eddigi segítséget!

On 17 Dec 2009, at 14:29, Ambróz Zoltán wrote:

> Hm, odebb kellene noszogatni valamelyikuket, szvsz az F-Secure-t. Szakertok
> szerint: "Short version == and best recommendation == WSUS needs to be
> installed on an IIS server that's listening and functioning on port 80".
> Masik megoldas, ha mar a WSUS a 8530-on van, akkor a kovetkezo lehet: "you
> need to create a virtual directory within the site on port 80 called
> "Selfupdate" and map it to C:\program files\update services\selfupdate. Make
> sure you allow anonymous users access on the Directory Security tab as
well as allow directory browsing."

> Udv, AZ

s porton figyel már egy F-Secure Host modul. A WSUS-nak külön webhelye van.

o:
> Communications jelolobol. A regeditben a keresd ki a
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Update
 Services\Server\Setup kulcsot. A PortNumber legyen 80 (Decimal) vagy 50 (Hex),
a UsingSSL pedig 0
(ha nem hasznalsz SSL-t). Utana ujra kell inditani a szolgaltatast, vagy a
gepet.

Neumayer Bela
tanar-rendszergazda