"A körlevél olyan dokumentum, mely két állomány - egy törzsdokumentum és egy
adatforrás - egyesítéséből áll elő.
A törzsdokumentum azokat a szövegeket és objektumokat tartalmazza, amelynek
minden dokumentumban változatlan formában és tartalommal kell megjelennie.
Az adatforrás azokat az adatokat tartalmazza, amelyeknek minden levélben egyedi
tartalommal kell megjelennie."

ha nincsenek egyedi , névre szólo sorok, akkor az csak címzettlistára kiküldött
levelek

de várjuk meg a kérdés fevetőjét, ő mire gondolt.