Üdv!

Miután március 31-én születtem, határozottan tudom, hogy minden évben
e napon aláírják a hosszabbítást.
Eddig is minden évben volt valalki, aki elkezdett érdeklődni,
ugyanakkor a háttérbe előre tervezett folyamat keretében zajlik
évről-évre a meghosszabbítás. A szerződésnek a költségvetés
ütemezéséhez kell igazodnia, nem lehet el nem fogadott költségvetés
terhére megkötni a szerződést.

Halkan megjegyzem, hogy az állam a most érettségin használható Linux
alapú disztribúciók fejlesztésére is ráköltött kb. annyit, mint egy
adott évben a Tisztaszoftverre (hogy tényleg az legyen benne, amit
minden érettségiző használni tud...). Mielőtt átáll valaki Linux-ra,
érdemes megfontolnia, hogy tudja-e diákjait az adott
szoftverkörnyezetben érettségiztetni (esetleg emelt szinten).
Ha jól emlékszem, Ubuntu nem szerepel a választható szoftverek
listáján. Lehetne, de attól tartok ez is pénz kérdése. (Ne felejtsük
el, hogy az Ubuntu is gyakran módosul!)

SzTZs