Az otthoni tartomány 192. akármi a suli10. akarmi a vpn-es kapcsolat 10. akarmit kap...

De mint írtam: régen frankón ment elvileg én semmi tnem állítottam, próbáltam más szolgáltatótól több gépről több oprendszerrel stb. a vpn kapcsolat létrejon de semmi forgalom rajta általában, illetve nagy ritkán beindul és akkor remekül megy
vcs