Ha a processzor támogatja a virtualizációs technológiát, akkor
Win7-ben van XP mód. Árakat nem tudok, de XP-s géppel nagyon hamar
gondja lesz (pl. ha új nyomtatóval találkozik, a hálózatra csatlakozás
is mintha egyre nehezebb lenne..)

Az iskolatitkárunk 1 nap alatt átszokott XP-ről Win7-re. Tetszik neki...

SzTZs