Ez így működhet, semmi baj az ötlettel. Viszont így egyszerre az összes
diák gépen megszűnik a net, akkor meg előjön az a probléma, hogy mi van,
ha az egyik terembe kell net, a másikba meg nem.
Ha nem csak egy virtuális kártyát hoz létre, hanem mondjuk egy hyper-v
szolgáltatásra egy virtuális gépet (akár 2 másik fizikai kártyához
hozzátársítva), és arra egy tűzfalat (akár linux, akár win alapút), és
azt a gépet a net és a diák gépek közé teszi (az egyik hálókártyát a
publikus szegmensre kötni, a másik kártyát a diák gépeknek átjáróként
osztani), akkor tök jól működhet.
Jó hosszú mondat lett, remélem érthető.
Ha ez a megoldás nem jó, akkor valóban működhet a Netsupport School,
amit Nagy Zsolt ajánlott, viszont az zsebbenyúlós (vagy warezolós) megoldás.