From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Gyozo Heimann
Sent: Tuesday, January 26, 2010 4:12 PM
To: Techinfo
Subject: Re: netsupport

Én évek óta használom.
Az új verzióban én is tapasztaltam ezt a hibát, okát nem tudom, de 2-3
próbálkozás után sikerülni szokott a távtelepítés, utána pedig már nem
szokott gond lenni. Más esetekben pedig csont nélkül felmegy. Ez a hiba csak
azóta van, mióta külön beleépítették a távtelepítő (deploy) részt. PErsze
lehet lokálisan is telepíteni a klienseket, de ha már így is lehetne...
Ezt leszámítva remek programnak tartom.

HGy