esetleg a login script -be tenni egy REG  fajl beimportalast???
(ami tartalmazza a halozati beallitasok modositasait...)
gondolom a gepeknek megvan a kulon loginja a serveren...
ha nincs akkor marad a korbejarasos modszer...

pl. En egy Win2000 serveren levo jelszoval vedett halozati nyomtatora
"lovom ra" ugy a VistaHome monkaallomasokat, hogy indulaskor a
linuxos file szerverrol betolti a megfelelo vbs (vagy js) fajlt es az
bejelentkezik az adott munkaallomasrol a win2000 szerverre... Igy tudok
"tartomanyhoz hasonlo" mukodest kicsikarni a VistaHome -bol, ami
erre keptelen.