From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kovács Marietta
Sent: Tuesday, February 09, 2010 7:49 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: Re: Re[2]: Idegen DHCP szerver a halon - HEEEELP!

100%-ig egyetértek veled, DE

1. nem tudok minden fali csatlakozó mellé rendőrt állítani ;-) Sajnos vagy
szerencsére van néhány hely, ahol elérhető a hálózat.
2. DHCP szerver kell a laptopok miatt
3. már kértem munkaközösségi értekezletet, ahol javasolni fogom az ISZ
megváltoztatását (jelenleg nem tiltja saját eszköz hálózatra kapcsolását) de
nem vagyok nagy híve a "jogi" megoldásoknak. Jobban szeretnék egy jó kis
műszaki-informatikai védelmet (ezt kerüld ki Öcsi!) 4. a "kritikus" gépeket fix
ip-re fogom tenni. Sajnos a főnökség laptopjait nem lehet, most pedig nem
akarok a rossz oldalukra kerülni :-(

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vrusdefincis adatbzis: 4851 (20100209)