"Koszi!
Igen annyi remlett h. vmi alias-ra volt szukseg.
A segitsegeddel meg is oldodott.
Kicsit finomhangolva a problemat:
1, ha egy malboxal rendelkezo szemelynek felveszek egy kapcsolattartot (kulso
mailcimmel) akkor a level meglesz(lehet) a helyi postafiokban is, megha
átirányitom akkor a kulsoben is. Ekkor oda-vissza foglalja a savszelesseget.."

Itt tudod beállítani, hogy maradjon-e másolat a helyi fiókjában:
http://imgur.com/M6KBp.jpg

"2.ha a helyi mailbox helyett csak csa aliast adok akkor is oda-vissza foglalja
a mailszerverem savszelesseget?"

Az alias itt nem nagyon számít, bármit odaírhatsz, persze célszerű annak a
nevét írni, akinek létrehozod.
Arra gondolsz, hogy a mailszerverek megbeszélik, hogy "ezt úgyis továbbítanám,
inkább küldd egyből oda"? Jó lenne, de tudtommal nem tud ilyet. (Szerintem
eleve az smtp protokoll sem tud ilyet.)

A levéltovábbítást én arra használom, hogy BIZTOSAN elérjem a kollégákat, van
aki nem hajlandó megnyitogatni a munkahelyi postafiókját, így aztán szépen
továbbítja nekik a szerver gmail-re, freemail-re stb.

FG