Kedves Listatagok!

(Lehet, hogy már szerepelt a listán a kérdésem, próbáltam rákeresni, de
sajnos nem találtam.)

Ha jól tudom, akkor 2002-ben a Sulinet keretében (akkor még nem dolgoztam
ott ezért nem tudom pontosan)  kapott az iskolánk 7 db. IBM gépet (Win
2000 licence) + IBM szervert + nyomtatót + stb.

Ezeket a gépeket jó ideje már nem használjuk, ezért tavaly le akartam
selejteztetni, de informatikus kolléga állítja, hogy ezeket a gépeket nem
lehet leselejtezni, csak továbbadományozni. Ezért tovább tároltuk még egy
évig.

Most ismét selejtezés előtt állunk, és most már jó lenne kezdeni valamit a
gépekkel (selejtezés, adományozás, ...).

Kérem aki ismeri ezeknek a gépeknek a szerződésben foglalt feltételeit
legyen szíves megírni, hogy ezeket a gépeket lehet-e selejtezni, vagy csak
adományozni lehet?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdvözlettel,
Veres Sándor