Sziasztok!

Targybeli nyomtato ugy nyomtat, hogy a lap tetejen ugy majdnem a feleig nem keveri ki rendesen a szineket. Alul minden rendben. Ami erdekes, hogy a lap tajolasa szamit es nem fizikailag a papir. Tehat allo papirnal is a lap teteje, de fekvo nyomatnal is a fekvo szerinti teteje. En meg nem lattam, csak elmondasbol tudom. Ha egy kicsit lejjebb tolják az oldalon a szoveget, akkor mar egy resze ami a lelektani hatar alatt van az mar jo lesz. Mi okozhatja ezt? Masik nyomtato szepen kinyomtatta, csak ez szorakozik.

Zsolt