Azt hiszem, megtaláltam a megoldást:
Megkérjük a Microsoft jeles képviselőit, hogy a következő szerződést
május végéig datálják. Ennyi idő után talán kaphat Magyarország 3
hónap pluszt. :)

(Ez az egy hónap pause alapvetően a költségvetési szabályokból
származik, de minden évben táptalajt ad pánikkeltésre, a Linuxok
reklámjára. Bár az MS minden évben teljesen természetesnek tekintette
a szerződés érvényességének fenntartását a megállapodási folyamat
alatt, ezt sokan arra használják, hogy a közhangulatot a cég és
terméke ellen fordítsák. Szerintem megéri nekik 3 hónap csúsztatás, és
akkor egy szava sem lehet az ellentábornak.)

Teljesen Nyílt Szoftverek az Oktatásban NONPROFIT Szervezete
- előre kellene a 300MHUF, mert akik benne dolgoznak, éhenhalnának,
mire pénzt kapnának munkájukért
- az első évben szétesne, mert mindenki más teljesen nyilt szoftvert vezetne be
- az érettségi feladatoknak nem csak LINUX-osnak, hanem windowsosnak
is kellene lennie (ma is tesztelik a kitett LINUX disztribekre) Az
OKÉV nem fizetne többet a többplatformos tesztért, így negyedáron
dolgozna aki teszteli (viszont ugyanannyi év börtön, ugyanannyi
pénzbirság terheli, ha véletlenül teszt közben kiszivárog a
feladatsor)
- Az érettségi helyszínek rendszergazdái lemondanának.

SzTZs