From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Illés Balázs
Sent: Friday, March 05, 2010 12:06 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Dinamikus lemez csere Win2k3

Gyárfás Péter írta:
> Hello,
>

> A 6. pontnál van a hiba. Amikor beteszed ezt az üres lemezt, akkor
> erről próbál bootolni A gép. De mivel azon nincs semmi, így nem megy.
> A második vinyóról csak akkor fog bootolni ha megmondod neki, hogy
> onnan kell bootolni. Ezt vagy biosban (de ekkor ugye jó kavarás lesz a
> meghajtókkal). Vagy előbb a második lemezt teszed be elsőnek;  és az
> új, üreset meg másodiknak.

Nem pontosan fogalmaztam. Akkor se bootol a második vinyóról ha csak az van
bent, még ha elsőnek rakom is be. Szerintem tükrözéskor nem másolja át az
mbr-t, de hogy teszem bootolhatóvá az új lemezt? Dinamikus lemezt nem nagyon
kezelnek a livecd-s lemezkezelő programok.

Köszönettel:

Illés Balázs
rendszergazda
Tömörkény István Gimnázium és Művészeti Szakközépiskola, Szeged