From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of "Háry Péter -
www.SchoolSystem.hu"
Sent: Friday, March 05, 2010 2:14 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Felesleges OS árának visszaigénylése

Én már regisztráltam magam (tegnap). Én is kinéztem egy notebook-ot de win7
van rajta.
A szoftver ára nélkül jó lenne a noti.

Háry Péter

ELJEN!
 - remelem nalunk is bevezetik! + Most ussetek a vasat!

2010/3/5 Kunstár László <kunst...@alternativ-szeged.sulinet.hu>

Sziaszok!

Most találtam az alábbi kezdeményezést:

"....Az EU-ban több helyen lehetőség van a felesleges operációs rendszer és
a többi előre telepített szoftver árának visszaigénylésére...."

http://nfh-beadvany.fsf.hu/cgis/registration

Kunstár László