Javasoljuk akkor egybol a 2000 -es erteket?

Gyarfas Peter kezdemenyezte elsonek a beallitas megvaltoztatasat, es
sikerrel jart. Szerintem az O sajat tapasztalataira hivatkozva, (( es
tiszteletbol eles-szemusegeert )) felkerhetnenk Petert, hogy alljon elere a
kozos beallitasok megvaltoztatasat celzo javaslatunknak? Kerdes Vallalja-e?
- Vegulis tapasztalati referenciaval jelenleg egyedul o tud szolgalni a
kozpont fele es mifelenk is.