Igy vilagos...
A torveny ebbol a szempontbol jo.
- gondolj bele, hogy egy tartalmat a megoszto alcazhat is, sot el is
titkolhatja rola hogy illegalis... Vagy akar allithatja hazug modon, hogy
jogtiszta. A vevonek ezt nem allmodjaban ellenoriznie, de az adonak
kotelessege. Azaz a vevo felen nem tudod szamonkerni, mert a
kiskutya_kedvenc_filmje.ogg lehet egy jogvedett film is es egy homevideo
is... sot 101_kiskutya neven akar egy ovodai szindarab is kikerulhet a
netre, amiben az ovisfarsangon dalmat ebnek oltozott csoppsegek tancikalnak.
Aki viszont megosztotta annak tudnia kell (kotelessege) hogy mi az amit
kozzetett.
Olyan lenne ez mintha a plakatok megnezoit buntetnek azert mert aki a
plakatot kiragasztotta az utcan illegalisan tette.
Egyetertek a torvennyel.